2012-05-02
 14:47:58

Världsklass på den här onsdagen,

Tenta nästa lördag och jag har nu suttit ute i solen sen 10 imorse och pluggat. Har och har haft ett bra flow idag! Skönt. Det känns bra redan nu, och då har jag 1,5 vecka kvar. Så det här ska nog kunna gå vägen.

Riktigt skönt väder också, vilket gör att man får lite mer motivation. En månad till sommarlov, som jag faktiskt ska spendera ganska mycket av med att bara vara ledig. Sola, bada, umgås, njuta. Riktigt fint!

Nu är min egentagna lilla rast från plugget snart slut och jag ska slänga mig in i anatomins galet roliga värld igen (tsss) någon timme till iaf innan jag ska dra mig ut på en liten löprunda innan kubbturneringen drar igång ikväll! Bättre onsdag får man leta efter :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: