2012-06-12
 09:26:44

Goding,

Det finns ju massa att skriva om egentligen, men tror jag har för mycket att berätta så orkar inte skriva så långt. Haha. Där har ni förklaringen till den sämsta uppdateringen på länge.

Jag hänger hela dagarna med min lilla goding. Hon är världens bästa. Kan prata i 100 år om alla bra saker, och kan bara hitta en negativ. Hon hatar killar. Haha. Morrar på dom små stackarna. Hon är iaf inte rädd, så vi jobbar på det därifrån. Det går bättre och bättre :)

Hänger någon timme varje dag på sjukhuset också, i behandlingsbadet. Det går framåt hela tiden, och det är skönt som fan för benet. Men snart stänger dom för renovering av bassängen, så då blir det några veckor från att.. Får väl träna i havet istället ;)

Nu ska jag snart väcka lillen och packa väskan för en heldag ute med Sofia. Fördel med henne, Stella alltså, inte Sofia, hon vaknar vid sjutiden och väcker mig. Vi går ut på en kortisrunda, hon gör det hon behöver och vi går in och sover någon timme till. Jag i soffan och hon på mattan precis nedanför. Gos! Sen är vi redo för dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: