2012-06-16
 12:25:12

Möbler, fotboll, väder,

Ja. Kom på en sak igår. Vad fan ska jag skriva om på bloggen om jag inte kan skriva om fotboll?

Jag har sommarlov. Vilket betyder att det enda som händer i mitt liv är sova, äta och hoppas på fint väder så man kan hänga ute. Idag är det inte fint väder, men min mamma tvingade mig att hänga ute iaf. Det var smutsigt på insidan av taket på stugan och det kan det ju inte vara. Så då fick jag skrubba. Vilken otroligt snäll dotter man är. Fint blev det iaf! Och vi passade på att byta ut lite av utemöblerna. Det blev riktigt bra, så nu kan man hänga ute under tak även när det är dåligt väder. Och det passar ju idag. När jag har sommarlov, och det är dåligt väder. Ja, just det. När det är dåligt väder kan man även kolla på fotboll. Eller man kan ju kolla på fotboll när det är fint väder också, nästan bättre då. Men idag när det är dåligt väder passar jag på att kolla på fotboll iaf. Lindsdals herrar spelar hemma, och jag är på plats. Som vanligt. Kul att kolla på fotboll, i alla väder.

 

På tal om väder så är det ju faktiskt sommar nu. Och då ska det vara sol. Kom nu solen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: