2012-06-07
 07:38:27

Stella,

Igår åkte Jolin, mamma och jag till Näsum! Världens håla vid Bromölla.. Kan inte säga att det var det finaste stället vi sett, men vi fick träffa den finaste lilla varelsen iaf.
Några timmar senare satte vi oss i bilen. Jolin, mamma, jag och Stella! Äntligen kan jag titulera mig som mamma och lyckan är total. Hon är helt underbar. Sa inte ett ljud på hela bilresan hem och låg bara i knät och mös i 2,5 timme!! Hon är sjukt gosig och vill vara så nära som möjligt hela tiden.
Natten har gått bra. Stella sov i sin lilla bur och hon var nöjd. Vi somnade vid ett ungefär och sov ända till halv sex. Åt lite frukost och var ute en sväng, och gick och la oss igen. Denna gången sov hon hos mig. Nu har vi sovit en timme till ungefär. Idag blir det gos hela dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: