2012-05-14
 16:36:01

Fotbollshelg,

Dags för Åsa att dra på sig träningskläderna ikväll igen! Det blir första försöket till "träning" efter skadan, dvs. en sväng på motionscykeln, om det går.. Jag hoppas det ska gå så jag kan få igång cirkulationen lite. Sen är tanken att träna knät lite, och såklart köra lite styrka för armar, rygg och mage.

Efter träningen spelar b-laget hemma mot Växjö så blir nog att stanna en stund och kolla på det :) Dags för vinst nu!

 

A-laget spelade ju match igår hemma mot Hovås/Billdal. Vi var alla inställda på en 3-poängare, men den drömmen dog efter 46 min när dom satte 0-2 och det tog inte många minuter innan det stod 0-3. Många deppiga miner efteråt, det är tungt i Liffen nu. Efter matchen åkte Fia och jag upp till Oskarshamn och kom upp lagom till andra halvlek mellan Oskarshamn-Lindsdals herrar. Det var sjukt värt det! Solen sken, vi hade bra sällskap och det bjöds på bra fotboll. Liffen vann med 2-0 och vi åkte glada hem igen :) Förutom förlusten igår så har jag haft en bra helg! Fotboll fredag och söndag. Det gillas :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: