2012-05-07
 14:57:30

Två dagar,

Två dagar tog det att tröttna så in i helvete på kryckorna.

Två dagar tog det innan jag kunde börja förstå och ta in vad som har hänt, och vad som kommer hända.

Jag har fått massa fina sms, hälsningar, peppande ord och kramar. Ni anar inte hur mycket det betyder.

 

Fotbollen är jag. Jag är fotboll. Det är mitt liv. Det är vad jag gör och vad jag kan.

Man kan vara trött på det ibland, och det kan vara omotiverande så in i helvete att gå till träningarna ibland. Känna att man inte gör ett enda rätt, att man bara är i vägen eller inte bidrar med någonting. Men så inser man ibland hur mycket det betyder för en, hur kul det är och hur mycket man får ut av det. Inte bara hur bra man mår i kroppen utan hur mycket kärlek och omtanke det finns i ett lag. Vilka vänner man har där och hur mycket man är villig att kämpa för varandra. Det här är ett sånt tillfälle.

 

Jag spelar med världens mest underbara tjejer, med omtänksamma och bra ledare. Jag har världens bästa familj och en stor klunga med fina vänner som tror på mig. Och det är för er jag ska kämpa ♥









Det är en plan, det är en boll och det är jag. Snart..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: