2012-05-31
 17:36:01

Fullt upp,

Mycket har hänt. Mycket händer. Huvudet är helt fullt.

Igår fick jag svar på magnetröntgen som jag var och gjorde i lördags om jag inte sagt det. Korsbandet är av och jag har en spricka i underbenet. Klarade mig iaf utan meniskskador vilket är positivt. Men sprickan är väl inte nåt att heja över och inte korsbandet heller.

Idag gjorde jag min sista tenta för den här terminen. Kan ha gått precis hur som helst. Flummig jävla tenta och flummade gjorde jag. Får se hur flummig läraren är när hon ska rätta.

Idag fixade jag även årets första dopp. Dock i en bassäng. Inomhus. På sjukhuset. Fick springa i vattnet en kvart, sitta på en stol i bassängen och sträcka och böja benen. I en kvart. Sen tillbaka till att springa i vattnet i en kvart. Har nu fyra inbokade tider på en vecka. Samma process varje dag. Långtråkigt? Jo lite. Men faktiskt ganska skönt och jag kände skillnad redan efter en liten stund.

Ja. Det blir inget jobb i sommar. Det enda inbokade är en massa sjukhusbesök. Bassängen varje dag i stort sett. Annars kommer jag ägna sommarlovet åt en sak. Hemligt än. Hehehe. Snaaart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: