2012-03-19
 10:41:47

Verkligen helt underbart,

Jag skulle avsluta helgen med filmmys med Karin igår, vi hyrde två filmer och köpte godis och la oss i soffan med varsin filt. Efter tio minuter av den första filmen kommer den så välkända känslan. Synen försvinner, huvet börjar värka och illamåendet kommer. Karin fick åka hem och jag fick bädda ner mig i sängen när jag tagit min medicin.

Jag somnade och sov tolv timmar. Eller sov och sov. Jag sov en stund, vaknade av huvudvärken, sov en stund, vaknade.
Jag skulle varit i skolan för grupptid vid nio, men mitt huvud ville inte samma som mig, så nu vilar jag upp mig i soffan inför föreläsning vid ett. Ska försöka få i mig lite lunch innan dess..

Ja, livet med migrän är verkligen helt toppen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: