2012-03-03
 09:55:42

Nu gäller det,

Jaha. Då var det snart dags. Två timmar till samling och jag kom hem från stugan nyss, slog mig ner i soffan direkt och nu är det laddning som gäller. Lunchen står i kylen och väntar. Fint :)

Det är derby idag. Om jag inte sagt det och om du inte har koll. Vi möter IFK Kalmar hemma på fjölet. Idag är vårt mål att försöka ladda om för ett "nytt" spelsystem igen. Spännande va? Och så förstås att hitta tillbaka till glöden som lyst med sin frånvaro under dom två tidigare träningsmatcherna, men tror inte det är något problem idag faktiskt.

Och jag ska springa tills jag stupar har jag tänkt. Förhoppningsvis samarbetar min kropp så pass mycket så att jag stupar i soffan, hemma, efter matchen..

Ha en underbar lördag i solen! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: