2012-03-08
 17:46:18

Jag är så sjukt sjuk, typ,

Idag var jag hos läkarn igen.. Lungtester gjordes och man såg förändringar på värdena så nu ska dom kollas över ordentligt och sen får jag svar imorgon eller i början av nästa vecka..

Fast när hon fick reda på varför jag var där - egentligen - tyckte hon att det var lite lustigt då den förmodade sjukdomen i musklerna inte har något med det här testet att göra. Så det enda jag fick ut av dagen var att jag har mer problem med min kropp än jag trodde. Haha. Sjukt stabilt. Aja, nu återstår att vänta på resultatet från idag, sen får vi se vad som händer..

Sjuksköterskan jag var hos idag tyckte iaf att det var skitkul att jag pluggade till sjuksköterska så vi satt och snackade om utbildningen, jobbet i sig, framtid.. Ja allt i princip. Det var tur att själva testerna tog sån tid, för vi hade mycket att prata om :) Hon tyckte iaf att jag hade valt helt rätt utbildning och tyckte att jag verkade vara en helt utmärkt framtida sjuksköterska! Kul att höra :)

Nu är det dags att dra sig ut till Lindsdal för ett pass fotboll! Fint ode :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: