2012-03-16
 18:56:32

Fredagsmys,

Fredag igen! Veckorna går så sjukt fort! Det är gutt på ett sätt, men det betyder även att nästa tenta närmar sig. Gah. Jag tycker fortfarande att jag är slut i huvet sen förra tentaperioden?

Efter föreläsningen idag mötte jag upp Amanda W för en mysig lunch i solen innan hon skulle vidare på träning. Jag åkte hem till smedby och hjälpte mamma med lite förberedelser inför nåt grejs imorgon. Jag fick hjälpa till med att vässa pennorna. Viktigaste uppgiften nästan. När mamma ställde fram pennvässaren kom jag på att det var rätt länge sen jag använde en sån sist.. Hade ju fan glömt hur man gör. Bra Åsa.

Jag löste problemet efter lite betänketid och sen bjöd Simon på fredagsmiddag. Och det var inte vilken fredagsmiddag som helst. Han bjöd på spagetti och köttbullar. Fint.

Ikväll blir det mys med min fina Karin! Hadeeeee!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: