2012-03-10
 18:03:19

Älskade bussresor,

Bussresor kan innehålla mycket när det kommer till vårt lag. Oftast bjuds det på film. Och då vanligtvis en film med mycket dans och sång så att alla kan sjunga med. Vilket ledarna och föräldrar alltid uppskattar så sjukt mycket. Annars bjuds det på barnfilm. Gott.

Idag glömdes filmerna hemma, både Sara och jag som brukar vara filmansvariga är/har varit mitt uppe i flytt och då kommer uppackningen av filmer inte högst upp på listan direkt..
Så idag blev det lite kaos. Men vi löste det fint ändå tycker jag. Musik och snack kan ju fylla några timmar det med tydligen..

Idag var det Linköping/Kenty som stod för motståndet uppe i Linköping alltså, och vi som tyckte solen sken så fint in i bussen på vägen upp var inte lika glada när vi kommer ut och möts av storm. Bokstavligen talat. Var lite förvånad att ingen blåste bort idag. Förutom bollen då. Och domarns domarkunskaper..

1-1 slutade matchen iaf, efter 0-1 i halvlek. En helt okej första halvlek av oss där vi dominerar spelet. Men pga några skador och trötta ben i andra så tappar vi greppet lite och dom sätter 1-1 på en hörna. Tråkigt men rättvist.

Efter en kall dusch i ett svinkallt omklädningsrum har jag nu bosatt mig i min jacka med musik i öronen. Tittar ut och ser ett träd. Två träd. Tre träd. Kul. Två timmar kvar.. Ja, bussresorna är älskade.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: