2012-01-26
 20:41:44

Skola, skola, skola,

Hey! Har äntligen hunnit sätta mig ner och betala månadens räkningar. Haha. Kan lova att hela dagarna går åt till att plugga nu. Sjukt att man kommer in i det så fort ändå, har nu gått i skolan i 1 vecka och 2 dagar och jag kan det här nu. Tycker att jag kan hoppa dom där sista tre åren. Fast när man tänker efter så är det ju rätt roligt. Förutom den där tentaångesten som alla har snackat om innan, men som man verkligen inte förstår förrän man är där själv. Nu är jag där. Och jag har den. Har jag sagt att tentan är om typ 4 veckor?! Haha. Och om jag inte sagt det innan så har jag världens bästa klass! Stormtrivs! :) Aja. Hinner med lite träningar och sånt också då såklart. Fast den här veckan har jag mest kört rehab för mitt lilla knä (inte för att dom andra har kunnat träna så mycket med boll ändå, eftersom planen har varit snötäckt i princip hela veckan), men tanken är att jag från och med måndag ska kunna köra med laget igen. Sjukt vad man saknar den där lilla bollen när man är ifrån att! Nu ska jag hoppa in i duschen, har faktiskt kört lite styrka här hemma. Imponerad av mig själv. Det här är den nya Åsa. Träna och plugga til I dieeee !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: