2012-01-06
 10:05:33

Nybro open,

Hey hopp!

Håller på att göra mig iordning för en heldag i Nybro ishall! Det är ju dags för Nybro open i helgen och idag spelar vi.  Får dock vara publik idag.
Det är så jävla tråkigt att få lämna återbud. Hatar det. Särskilt till den roligaste cupen av alla, typ. 
Men men. Har legat i feber och världens hosta hela veckan, har nog hunnit se en sådär 16 filmer på tre dagar. Igår fick jag nog och drog till jobbet ändå, och det gick helt okej. Lite sliten och lite ovant att få se dagsljus på andra sidan fönstret... :)
Men nu ska jag iaf snart dra mig, ska försöka heja på så bra det går med en halvdan röst.
Jag tippar på ännu en finalmatch på söndag för Liffen och den tredje Nybro open vinsten på raken!

Ha de feijnt! 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: