2012-01-30
 17:11:35

Ett evigt letande,

Jag är på jakt. Efter lite allt möjligt faktiskt.

1. En skolväska. Och då menar jag inte en sån där hello kitty väska, för nu går jag faktiskt på universitet. Nej, jag är på jakt efter en snygg, bra, stor väska som håller för att transportera alla mina böcker till skolan.

2. Ett vitrinskåp till lägenheten. Eftersom köket är i miniform (och då menar jag verkligen miniform) så finns det inte tillräckligt med skåp till glas, tallrikar, muggar och allt sånt där viktigt. Så jag behöver alltså ett vitrinskåp. Funderar på några snygga som man kan hänga upp på väggen. Så det är jag på jakt efter.

3. En FM-sändare. Jag behöver kunna koppla in mobilen till bilen när jag ska köra bil. Annars får jag damp på all dålig musik och all förbannad reklam som är hela tiden, och då blir jag på dåligt humör. Och då är jag alltså på jakt efter en FM-sändare som inte kostar skjortan. (Verkar dock omöjligt att hitta)

4. Ett skrivbord. Behöver en liten hörna i lägenheten där jag kan ha skolböcker, dator och allt sånt så jag kan sitta och plugga. Och då vill jag ha ett fint skrivbord med lite bra lådor/hyllor. Är såklart också på jakt efter en stol.

Annars är jag ganska så nöjd och glad över livet just nu. Tack o hej! ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: