2012-02-18
 15:06:41

Smart mamma,

Jag, mamma, Lotta (min moster), Jolin och Lovisa (kusin) sitter i jacuzzin på Skansen spa.

Mamma frågar vad klockan är och Lotta svarar: tio i tio.

Mamma: Va?

Lotta: Tio i tio.

Mamma: Men jag ser bara en visare?

 

Det är fan lustigt att jag blev så smart som jag blev, kan jag känna ibland.



Förutom den lilla klockincidenten hade vi en riktigt mysig dag med prat (smart prat ska tilläggas), simma i poolen, bada jacuzzi, massage och god lunch.

(Ska lägga till att jag faktiskt satt och pluggade också. För det går ju inte att gå plugglös en hel dag..)




Anonym

Nej, du - jag sa att då är det inte konstigt att jag bara ser en visare!. Rackans unge!


Tinna Nylander


Tinna Nylander



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: