2012-02-15
 20:06:08

Måste få klaga en gång till,

Jag överdriver inte om jag säger att jag har glömt hur man lever ett liv utan tentaplugg, tentaångest, tentamardrömmar.
Och jag överdriver inte om jag säger att jag ska sova ett helt dygn i sträck efter tentadagen.

Varför? Jo:
Ikväll skulle vi ha mötts upp på stan och kollat på Milan-Arsenal. Men vi är för trötta.
Imorgon skulle jag ha börjat flytta in i lägenheten, men jag måste plugga.
På lördag skulle jag ha gått på spa och slappnat av, men nu ska jag på spa och plugga.

Åja, vad är väl ett liv utan plugg? Faktiskt ganska så tråkigt, och långtråkigt, och alldeles alldeles ooosmart..

För in i tusan vad jag kommer kunna saker! Snart... Kanske..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: