2012-02-04
 18:00:36

Förtydligande,

Okej, en av mina bloggfans (pappa) kommenterade mitt förra inlägg, så får kanske förtydliga det lite..

1. Jag var inte ute och festade igår. Vi var på bio och sen gick vi till krögers, drack cola och pratade. Det blev sent för att vi väntade på några kompisar som festade som skulle åka med oss hem. Punkt.

2. Jag kunde inte träna idag eftersom jag har problem med min hals. Det blir ett litet samtal till farbror doktorn på måndag för att kolla läget. Punkt.

Sammanfattning: Jag låg alltså inte inne idag och missade träningen för att jag var bakis. Jag var trött. Nu är jag piggare. Punkt.

Nu ska jag snart in till stan och umgås med ett litet gäng från klassen! Ha en mysig lördagskväll, det ska jag ha! :) Puss & hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: