2012-02-18
 15:19:41

Det är kul med eget,

Har man en lägenhet är man glad för det. Och då bor man i den,

fastän man inte har mycket mer än en säng.


Jag har ju såklart andra möbler men dom står bra där dom står, i ett hörn. För jag bor just nu mitt i en byggarbetsplats och innan renoveringen är färdig kan jag inte ställa ut så mycket möbler. Och det innebär att jag inte kan ställa ut så mycket mer än en lampa lite här och var för att överhuvudtaget se något. Och så lite tallrikar, glas och bestick i köket då. Men jag har ingen mat så jag kan inte äta nåt ändå, så det är lite överflöd av saker egentligen kanske. Det var mest för att jag inte hade något att göra igår. Fast det hade jag ju egentligen. Fast det sket jag i. För jag har så fina tallrikaaaar.

 

Ska sluta skriva nu, för jag har inget vettigt att skriva. Skriver mest för att jag ska göra nåt. För jag har ju massa annat att göra egentligen. Som att läsa lite.


Så jag åker och tränar.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: