2012-02-07
 09:42:41

Bra måndag,

Okeeeej, vet inte vad som hände, men huvudvärken från hell besökte mig igår. Lägg då till världens illamående också så har vi min måndags eftermiddag och kväll.. Sov i princip hela tiden, eller blundade iaf eftersom huvet bara skrek när jag öppnade ögonen typ. Och då blev besöken till toan helt plötsligt lite mer akuta. Askul..

Efter att mamma tagit fram hela medicinskåpet, så kunde jag faktiskt somna ordentligt, och nu vaknade jag för en stund sen till brors fina pianospel. Det kommer jag sakna när jag har flyttat :)

Fick hoppa föreläsningen idag, (fanfanfan) men vill inte sitta där om jag skulle bli sämre igen. Annars har jag bara lite huvudvärk idag, vad jag kan känna härifrån sängen. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir bättre under dagen så jag kan få åka ner till träningen och hälsa på mina fina tjejer i liften. Sjukt saknade nu!
Imorn blir det läkarbesök för Åsa! Håll tummarna!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: