2012-04-20
 09:07:16

Underbara ungar,

Okej, jag är sämst. En vecka sen jag skrev sist. Jag vet.
Meeen, har haft annat för mig. Som att vara ledig. Det tar mycket tid!

Igår kom Jolin och hämtade hunden. Så efter tre veckor är jag nu helt ensam. Det är tyst och tomt och ingen kommer och myser med en på morgonen.
Imorgon bitti däremot kommer jag vakna med 18 6-7-8-åringar runtomkring mig. Jag ska nämligen på övernattning ikväll!
Jag ska jobba lite hos mamma, och vi ska laga tacos, leka skattjakt, äta massa godis, prata och massa annat. Det ska bli jättemysigt. Träffade dom för första gången i onsdags, och jag hade glömt känslan när fem barn är på en hela tiden och vill sitta i knät, hålla handen och mysa.. Ikväll är det dags igen! Underbara ungar.

Negativt är att jag missar träningen ikväll, men jag visste inte om att vi skulle byta träningsdagar denna veckan när jag lovade att jobba. Men, det innebär en extra dag att ta hand om mina fötter som kanske är på bättringsvägen äntligen. Jag hoppas på uttagning till helgens match på söndag! Hemma hos Eskilstuna United.. Det skulle innebära premiärmatch i ettan för Åsa Nylander :) Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: