2012-04-29
 11:31:15

Nu får det vara nog,

Det blev en sväng till Malmö igår, och efter att ha varit på resande fot från 08.00-22.15 kom vi hem med en förlust i bagaget. Det var inte kul. Den var tung. Den tog all luft i bussen och den var fan jobbig att bära. Nu har den här tungs ryggsäcken blivit för tung och det är dags att släppa på vikten. Så idag sticker blaget iväg till landsbro för att hämta hem en fin 3poängare och på tisdag är det dags att dra till Rödeby och spela lite svenska cupen. Vi behöver två vinster. Och vi ska ta två vinster.

När jag kom hem igår mötte två vänner upp mig här hemma och vi kollade på en film och snackade lite. Eftersom vi var hemma så pass sent var jag inte i säng förrän efter ett. Så jag tog en sovmorgon idag. Nu har jag ätit frukost och laddat upp hela soffbordet med massa grejer. För jag sitter just nu med fötterna i fotbad och tänkte lägga den närmsta timman på att ta hand om dom på bästa sätt. Sen läggs dagen på plugg. Den största delen iaf! :)
Ha en bra söndag vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: