2012-04-02
 22:42:36

Hatade måndag,

Min kropp har fått för sig att bråka med mig på måndagar. Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna detta. För två veckor sen missade jag måndagsträningen pga migrän och idag pga magproblem. Kan säga att jag inte rört mig många meter förutom mellan toan och soffan ikväll. Bättre mår jag nu iaf, lite mat har jag fått i mig och hunden har fått sin kvällsrunda. Hon fick lite tröstgodis nyss för att den blev lite för kort..
Det tar vi igen imorn, för nu är måndagen snart slut så då mår vi bra igen! Du käre tisdag, du är mer än välkommen! Godnatt, nu ska jag bädda ner mig i en varm säng bredvid en gosig hund och slockna på två korta sekunder...

Ps. Har jag sagt att skolveckan redan är slut? Jo tack :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: