2012-04-09
 10:58:02

Faanks Liffen,

Trött. Jag är trött. Ja det är jag.

Kom hem från förmodligen det roligaste träningslägret som någonsin funnits och kommer finnas. Fotbollsmässigt blev schemat ändrat, eftersom Damsö inte vågade möta oss. Så fredagen blev en förmiddagsträning och inte mindre än tre möten. Teori och målsättningar, spelarråd togs ut, praktiska saker inför serien fixades, vi fick en kostföreläsning av fyssofia och massa annat..

I lördags var det match mot Mönsterås, och jag fick starta som innermitt. Fint. Vi vann matchen med 5-1 :)
Det enda negativa med vår danmarkstripp var ju då vädret. Regn, snö och storm under ett träningsläger borde ju fan vara förbjudet. Meen, vi stod ut. Hade inte direkt något val.

Förutom fotboll bestod helgen av massa skratt, prat, mys, pingis (och då såklart vinster), mat, massa pranks och nya vänner. Helgen avslutades med lite fest i lördags, där det bjöds på inkilning av Liffens nyförvärv!! Men vi var några stycken som insåg att vi aldrig kommer byta klubb... Inte bara för att liffen är sjukt bra, utan för att man aldrig vill vara med om en inkilning. Haha.

Eftersom planerna inte var dom bästa och vädret inte ville som vi blev det ju istället världens bästa tillfälle att få ihop sammanhållningen i klubben och mellan lagen. Vi var många som inte visste namnet på nästan hälften av spelarna i herrlaget när vi satte oss i bussen i torsdags. Och igår när vi kom hem till Fjölebro var vi nog mer ett lag än två.

Det är lite tomt idag! Vaknade upp i stugan, tyst. Åt frukost ensam, tyst. Ligger i soffan ensam, tyst.

Fick förresten ett samtal av Fia som frågade om jag ville komma bort på frukost, så jag var nog inte ensam om att känna mig lite lost..
Vi har glömt hur vardagen känns!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: