2012-04-12
 08:39:57

Bollkallen, tenta, frukost,

Godmorgon alla glada och äckligmorgon alla sura!

Jag tog mig en sovmorgon idag. Till halv nio undrar ni? Ja. Den senaste tiden har jag inte sovit längre än till sju, och det är jobbigt för en student som mig. Idag har vi seminarium på schemat, och det börjar inte förrän klockan ett. Så innan det blir det lite tentaplugg. Har ju tenta på lördag. Kan inte se det som något positivt alls, eftersom jag missar seriepremiären i karlstad. Jag kan vara den bittraste av alla bittra människor i hela världen för det.
Meeen, skolan går före och jag har själv gjort valet att göra tentan på lördag för att inte hamna 71883 år efter alla andra. Jag vill bara klara dom här kurserna nu så man kan mooova on med sitt liv. Typ.

Nehe. Jag har sett att barometerns bollkallen kommer ut idag, så dags att hoppa upp ur sängen, göra sig en god frukost och kolla igenom den. Bra start på dagen! Tjjjjarå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: