2011-10-13
 22:31:48

Stockholm i helgen,

Tjooo!

 

Kom hem från träningen för en stund sen. Idag hade vi Maria Kehagia på besök igen och blev lite mentalt tränade, eller vad man nu säger. Haha. Det är sjukt intressant och alla sitter som klistrade och lyssnar på varenda litet ord :)

Nu sen jag kom hem har jag packat väskan för helgen, imorgon kl 16.00 är det samling ute i Lindsdal för att hoppa på bussen som tar oss till Stockholm. Vi är sjukt peppade och det blev som jag trodde, Håkan hade ett litet halvt helvete med att ta ut en startelva till på lördag. Men det gick fint till slut och det blir samma lag som i söndags förutom en förändning: Jossan ut - Tottan in.

 

Jag tycker det är så svårt att packa för att vara iväg i två dagar, (knappt det, vi åker fredag em och åker ju hem sen efter matchen på lördag em) man tar alltid med sig för mycket/för lite. Men nu har jag faktiskt bara packat ner en mjukisdress, till resan och sen ska vi ju vara enigt klädda vid frukost/samling osv.. Sen lite festkläder också då såklart för vi ska ju fira på lördag kväll. Firar vi inte en kvalvinst och därmed steget upp i div 1 så blir det nog lite firning av seriesegern iaf. Om vi känner oss fit for it så att säga. Lär nog vara rätt så trötta efter helgen :)

 

Nu har jag landat en stund i soffan, har fått i mig en god apelsin, och kollar på tv lite innan det är dags för att lägga mig och sova lite. Det är jobb imorgon några timmar innan samlingen, slipper iaf att börja vid sex imorgon som jag har gjort dom senaste veckorna.. :) Mums på sovmorgon!

Jag ska ta massa kort på resan, och be någon snäll ta lite kort under matchen med. Ska försöka komma ihåg/ta mig tid att lägga upp lite här sen! 

Hoppas allt är bra med er! Puss ♥

 

 

Vad gör vi? NU KÖR VI! Liffen i div 1 2012.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: