2011-10-30
 20:28:22

Snaaart...

Insåg för en stund sen att jag inte har börjat packa än och vi åker om två dagar. Det här är för mig helt sjukt. Planeraren i mig har nog gått i ide tror jag. Imorgon är det jobb hela dagen innan jag sticker på träning, så det hinns inte med så mycket då..

Som tur är så är jag ledig på tisdag och kan fixa det allra sista då. Var iaf på stan idag och köpte lite smått som jag behövde.. Annars har dagen bara gått åt att umgås med vänner. Började med en promenad med Sofia innan vi gick in till stan och fikade (och fixade mina småärenden), sen drog jag hem till Smedby där jag träffade Cim och Sophia. Sjukt länge sen, och Cim har ju varit på Bali nu och kom hem i fredags, så det blev en del prat om det :)

Nu längtar jag ännu mer, om det ens är möjligt. Har dock fått en klump i magen, så antar att planeraren i mig lever ändå. Haha. Gah. Det kommer iaf bli helt perfekt. I know it!



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: