2011-10-27
 18:08:12

Fem dagar kvar ...

LIFFEN ÄR I DIV 1 2012 !! Om det var någon som hade missat det alltså... Hehe. Jag har haft fullt upp med firning (kan man ens säga så??) och flytt nu sen vi var i Stockholm förra helgen. Men nu är jag färdigflyttad, det är städat och fint i lägenheten, mitt gamla rum är i ordning igen - så färdigt det kan bli med massa kläder över hela golvet då. För på tisdag drar jag ju till Balioooooh! Kommer bli helt grymt, och jag längtar sönder mig! Det har varit ett tufft år så det här är jag faktiskt värd. Det sägs vara helt fucking underbart där nere ...

Imorgon blir jag dessutom miljonär när jag ska hämta ut dom växlade pengarna. Yeah. Älskar redan landet! ;)






Om en vecka ligger jag där. Jag kan se mig. Kan du? :)


Malin

Ser underbart ut! Det är du verkligen värd vännen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: