2011-11-07
 14:41:15

Balioooh,

Hej halloo tjena!

Hoppas allt ar bra hemma! Vi har det toppen. Forutom att vadret typ suger.. Det har varit molnigt alla dagar forutom sol nagon kort stund ibland, sen har det osregnat, askat och blixtrat pa natterna. Vi har iaf kunnat fa lite farg dom korta stunderna solen har varit framme, och det har varit varmt anda sa dagarna har vi spenderat vid hotellets pool. Vi har inte kant som att det har varit nagon ide att dra ner till stranden, for det har sett ut som att regnet varit pa G flera ganger. Idag har vi dock legat pa varsin stor sackosack under ett tak och haft det mysigt med kortspel och boklasning, for idag har det regnat! Trakigt, men personalen pa hotellet sager att det forhoppningsvis blir sol pa onsdag/torsdag och att det ska vanda da..


Annars gar dagarna fort! Nar vi kom fram med taxin drog vi till forsta basta hotell som rakade vara ett sunkigt hotell med knappt en dusch i, haha. Men vi bokade in oss pa en natt och sa drog vi ut pa hotell-letning. Vi hittade ett jattemysigt hotell pa en tvargata fran en av dom stora gatorna. Billigt, helt okej rum, skona sangar, frukost, riktigt mysigt poolomrade och sa finns det restaurang for lunch och middag. Sa nu har vi varit har i tre natter, och ska stanna tre till :)
Det ar ca 30 m ner till den stora gatan dar det finns massor med butiker och stand dar man kan hitta det mesta! Och ca 5-10 min gangavstand till stranden!

Pa torsdag ska vi troligen ta baten over till Gili Islands, som ska vara helt sjukt fint! Sen far vi se hur lange vi stannar, men planen ar ca en vecka..

Daniel och Tomas har provat att surfa men dom var inga stjarnor alls, och kom inte upp pa bradorna mer an pa stranden typ. (Fragar man dom sa var dom riktigt bra, men varldsbilden ar lite annorlunda for killar har vi markt...) Madde och jag hade helt fel bikinis pa oss av nagon anledning sa det blev ingen surfing for oss. Eller Madde gav det ett halvt forsok och gick ut i vattnet men efter forsta vagen var bikinioverdelen langre ner an underdelen vilket publiken (tva balineser) skrattade ratt gott at, dom skrattade iofs lite mer nar killarna forsokte sig pa vagorna.. Det sager val ratt mycket va? :)

Kvallarna spenderar vi med att ata god mat, dricka gott, ga i butikerna, spela kort, kolla pa film och bara prata och umgas :)

Nu ar klockan lite efter halv tio pa kvallen, och ganget sitter utanfor rummet och dricker ol och har det gutt sa jag ska ga och vara lite social! Hade tankt lagga upp bilder, men det ar for morkt for att jag ska hitta uttaget till kameran pa datorn sa jag far gora det under dagtid istallet tror jag... Haha.

Jag hoppas verkligen att allt ar toppen hemma! Jag tanker pa er mycket och saknar er! Vill saga grattis till mina tjejer i Liffen som vann Vissefjardacupen igar!! NI AR GRYMMA! Och sjalvklart grattis till varldens basta tranare, Hakan!

Vi hors snart igen! Jag finns pa facebook varje dag, sa skriv ett mail med uppdatering om livet hemma vettja! I want to knooow!



Liffenganget vid poolen! :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: