2011-11-18
 08:22:25

Gili Trawangan och Kuta,

Forra fredagen akte vi over till Gili Trawangan for att sola och bada, och bara ha de gutt :) Dar hittade vi solen ocksa, som tur var :)






Maddes favvofrukt! Forutom mango, ananas och dom andra da... :)





Vi traffade ett gang svenska tjejer pa Gili, och tva norska killar som dom hangde med.
Sa vi gick fran 4 till 10.. :)


Madde och Carro!


Tjejerna vi traffade bestod av tva tvillingpar! Har ar Carro och Frida :)




Madde passade pa att gora tva dyk nar det andra tvillingparet Catrin och Lina tog dykarlicens. Carro, Frida och jag hangde med ut pa baten.. La oss uppe pa taket och solade och pratade nar dom andra dok. Sen tog vi massa kort saklart :)


Madde och jag akte med hast och vagn over till andra sidan on och kollade pa solnedgangen en kvall. Sjukt fint :)


Precis nygrillad fisk och sjukt goda pannkakor fran marknaden blev det nagra ganger.. :)


Pa Gili finns det inte en bil eller moppe, stor skillnad fran har i Kuta dar man inte kan ga utan att nastan bli pakord, utan ska man nagonstans ar det cykel, hast och vagn eller att ga som galler!


Igar tog vi baten tillbaka till Kuta, och passade pa att sola under tiden.. :)


Pa kvallen igar gick Madde och jag ner till Kuta beach for att kolla solnedgangen igen.
Det ar helt fullt med folk pa stranden som tittar, jattemysigt! :)







Nu har vi precis bestallt in lunch har pa hotellet, sa ska joina mitt resesallskap och ata lite. Sen blir det nog poolen en stund till innan vi drar ut pa staaaan. Madde och jag shoppade loss igar, har hittat massa fina grejer! Ikvall ska jag kopa en ny resvaska. Min har gatt sonder.. Men har hittat en jattefin ny sa det gor inte sa mycket.. :)
Hoppas allt ar bra hemma! ♥


kusinLina

Hej!

Va kul att se bilder :) Det verkar inte gå någon nöd på er :)

Njut nu sista dagarna :) Kram!


Anonym

Låter som ni har de underbart! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: