2011-03-01
 17:44:34

Träning? Naeee.

Tjo! Haha, tror ni inte jag börjar dagen med att försova mig. Alltså det här är sjukt. Har aldrig försovit mig innan, och nu har jag försovit mig flera gånger dom senaste månaderna! Jag måste komma in i min vanliga sömnrytm igen alltså :) Det här är kasst.

 

Vi satt och snackade på jobbet idag om mat, och jag kom fram till att jag skulle göra egna köttfärsbiffar idag, så när jag kom hem slängde jag in köttfärsen i mikron och tog en snabbdusch. Sen satte jag igång, det blev potatis, köttfärsbiffar med lök, gräddsås och lingonsylt :) ASGOTT! Det blev en liten lunchlåda till imorgon också, finfint vettu.

 

Skulle ju tränat ikväll, men herrarna fick för sig att dom ville spela lite match på vår träningstid, så nu får vi ha möte tre tisdagar i rad! Detta bokades in utan att dom ens frågade oss (våra tränare) innan.. Tack liksom! Aja, från nästa vecka börjar vi ju träna tre gånger i veckan, så vi får ju iaf två träningar i veckan sen.. Aja. Nu ska jag snart dra iväg för att hämta upp tjejerna och dra oss ut mot Lindsdal. Ha en mysig kväll mina vänner! ♥

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: