2011-03-17
 21:59:30

Nya skivan,

Totti skrev till mig på chatten på fb igår: Jag har hittat världens fynd! Och då tolkar man ju självklart det som att hon hade shoppat, men när jag kom till träningen idag så visade det sig att hon visade världens fynd i musikväg! Och jag kan fan hålla med till tusen. En ny go skiva med dom allra bästa 90talshitsen var på plats och fy fan vad vi dansade! Inte alls konstigt att träningen gick asbra idag, vi är så jäkla taggade nu allihopa och alla kämpar tills man dör typ. Efter träningen var det på med skivan igen och har nog aldrig varit så fin allsång i duschen förut, sen ska man ju inte glömma dansen. Med ett par schampooflaskor och sopborstar kan man få till en riktigt bra show!

Jag tror jag vet vad vi ska ha för uppladdning i omklädningsrummet på lördag innan matchen iaf, och eftersom vi ska ha myskväll med tacos och mat på kvällen kanske vi bjuder på någon go video också sen in på småtimmarna... :) Längtar till tusen! Vi har aldrig haft så bra sammanhållning och kul tillsammans som vi har nu och det är ju helt underbart! Det går inte annat än vara sjukt glad när man kommer därifrån! Somnar definitivt med ett leende på läpparna ikväll.. :)

 

Laget på den senaste lagfesten hos Hansen!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: