2011-03-27
 15:56:18

Nedräkning..

Ja, nedräkningen pågår.. Snart tre timmar kvar! Vissa timmar går fort, vissa känns som dom står helt stilla. Men med trevligt sällskap, kaffe och en godispåse klarar man sig ändå :) När jag kommer hem ska jag ställa mig i duschen, och det kommer inte bli en kort dusch kan jag lova.. Ska stå där tills jag har börjat ruttna lite, då får jag nog fundera på att gå ut.. Nae, men jag ska ta en lång skön dusch och sen typ lägga mig i sängen och kolla på någon go film på datorn tror jag. Mysigt! Men hade ju varit mysigare med lite gosigt sällskap.. :) Jaajaa. Jag överlever nog :)

Imorgon är det dags för jobb på Ocab igen, och det blir ju Vimmerby såklart med bästa Fia :) Så klockan är redan ställd på 04.45! GUTT. Eller?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: