2011-03-12
 10:46:29

Mysig fredagskväll,

Vissa kvällar är helt enkelt för bra :) Och igår var en sån. Mat, spel, massa prat och mys med familjen. Efter kvällsrundan med Sidni satte jag, Johan och Jolin ihop dom två sängarna uppe (som jag alltid hade när jag bodde där) och la oss och tittade på två filmer. Den första väldigt dålig och den andra väldigt bra :) Somnade runt två så är ju inte jättepigg idag, men gick upp vid tio och tog ut Sidni på en morgonpromenad, skitskönt väder idag så det ska bli gutt att sticka iväg och spela lite match!
Nu ska jag snart åka hemåt och packa väskan, vi möter Landsbro idag, som vi kommer möta i serien, så det blir intressant. Ska idag spela på min tredje position (av tre matcher) nämligen på högerkanten. Det blir spännande :) Vi hörs lite senare!



Sötaste Sidni, när dom haft henne i en vecka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: