2011-03-20
 12:33:04

Matchen,

Igår spelade vi ju den fjärde träningsmatchen för året, mot Emmaboda. I första halvlek spelade vi inget vidare alls, uppvämningen blev lite för stressig och det märktes i matchen. Ingen vågade ta in bollen och göra något med den, utan det var bara slafspass hela tiden. Det fick vi höra i halvlek också och sen höjde vi oss i andra rejält! Efter 2-1 i halvlek stod det sen 5-1 när matchen var slut.. Får man skryta lite så gick det bra för mig och jag fick sätta 4 mål.. :) Det känns skönt att komma igång med målskyttet igen, även om det inte har varit något "problem" att inte ha gjort så många dom senaste åren.

 

Fick ett mail av coach Puttish imorse -som har bestämt sig för att uppdatera vår hemsida lite med blogg skriven av spelarna och massa annat kul - som ville göra en liten intervju med moi med lite tankar om säsongen som kommer och annat, jag såg nyss att det inte kommit ut än men jag kan säga till när det ligger ute. Annars kan ni gå in själva på www.lindsdalsif.se och sen under Damfliken och kolla läget :)

 

Efter matchen igår kollade vi på herrarna som spelade svenska cupen mot Kristianstad (div1-lag) i den goa solen, jag tycker dom stod emot riktigt bra, och det stod 2-2 när Kristianstad gjorde 3-2 med bara några minuter kvar.. När matchen var slut stod tacosen framdukad och vi högg in, hungriga som små as :) Haha. Det blev en mysig och trevlig kväll med laget, när tacosen var uppäten kollade vi alla 3 Mighty Ducks-filmerna, med massa godis och läsk såklart :) Var hemma vid tolv och däckade fort kan jag säga. Sov till 9, vaknade och kände att nae, det får bli en stund till. Så jag gick upp klockan 11! Riktigt skönt :)

Nu ska jag greja lite här, städa bland annat... Idag står det handboll på schemat med papsen!!

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: