2011-03-24
 17:13:08

Lite uppdatering,

Var alldeles för trött igår när jag kom hem från jobbet, så jag orkade inte ens sätta på datorn, sen var ju Sofia här på lite besök så vi låg i soffan och snackade massa skit istället :) Det har inte hänt så mycket mer än så.. Somnade ju som sagt vid nio igår. Haha. Men just därför var jag ju pigg när klockan ringde vid kvart i fem imorse..
Nu har jag lagat mat, ätit lite mellanmål, diskat upp världens berg och nu ligger jag i soffan och återhämtar mig lite innan det är dags för träning. Imorgon är det fredag igen och klockan står på 04.45 även då.. Men sen tar vi ledigt en dag :) Ska bli skönt! Blir dock fotboll hela dagen typ, bortamatch mot Karlskrona står på schemat! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: