2011-03-29
 20:50:12

Jobb, träning, sova..

Tjeeeeeena! Ja, det blir ju dålig uppdatering på dagtid nu eftersom jag är iväg och jobbar.. Det blev jättestressigt mellan träningen och jobbet igår, hann bara hem och hämta väskan eftersom jag körde. Så idag bestämde Fia och jag att jag skulle följa med henne hem mellan jobbet och träningen, så skulle vi slippa den extrakörningen runt. Så det bjöds på lite macka och frukt där :) Mysigt. Har saknat att hänga med Fia så mkt, nu känns det som old times :)

 

Imorgon blir det en dag till på Ocab, sen är det dags för ett kvällspass på Rb på torsdag :) Skulle jobbat kväll även fredag men vi fick idag reda på att det blir match, det är dags för nästa steg i Svenska cupen, och för motståndet står Rödsle :) Som tur var har jag världens bästa kollegor som löste det på typ en sekund, så jag fick byta mitt kvällspass på fredag mot ett dagpass på tisdag istället :) Kalas!

 

Fick ett intressant erbjudande idag som det absolut tåls att tänka på... Info kommer...


Nu ska jag njuta av lugnet och ligga i soffan en stund till innan det är dags för sängen! Hoppas ni mår bra allihopa :) 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: