2011-03-02
 21:44:00

Jag ♥ Telia..

Du har plats .. 26 .. i turordning.

Japp, vad tror ni jag gör? Just det. Sitter i kön till Telia. Har suttit sen plats 34 nu, och det har gått. Nja, kanske 5 minuter.


Ja, för ni förstår. När Fia och jag kom hem och skulle kolla på tv, så var det störningar idag igen. Det konstiga är att det funkade bra på dagen idag? Aja. Så jag stängde av strömmen till tv och box, och då försökte den starta om, men sen så kom det fram 

"Tillfälliga driftstörningar. Var vänlig starta om boxen med på/avknappen på fjärrkontrollen och försök igen."

Såhär har det stått sen sex idag, och det funkar fortfarande inte. Försökte ringa innan, men då var det 40 min i kö, och det var jag inte så sugen på. Så jag försökte gå in på deras hemsida och tänkte prova chatten, då stod det: Skriv in ditt problem du vill ha hjälp med och tryck på skicka" Lätt, när det inte ens fanns en skickaknapp?!?? Blir man förbannad eller?! Jaaa en del. Så vi gav upp och har nu kollat på ett gleeavsnitt på boxen och snackat massa skit hela kvällen. Hon åkte precis och nu har jag alltså tagit tag i det hela, och satt mig i den förbannade kön. Som tur är så finns det en högtalarfunktion på min telefon så man slipper sitta med telefonen i örat i 100 år.

Nu är faktiskt på plats 19 i kön, så nu är man ju snart framme! Det skulle inte förvåna mig ett dugg om tvjäveln kommer igång samtidigt som jag kommer fram. Det är typiskt min tur!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: