2011-03-04
 09:55:26

Helt död,

Det blev en mysig kväll framför tvn igår. Big brother och Spiderman :) Visste att jag skulle drömma mardrömmar om den där jäkla konstiga grejen och visst fan gjorde jag det. Haha :) Jag kan inte kolla sånt...

Sov riktigt dåligt också, men som tur är så har jag ju kvällspass på jobbet idag så jag börjar inte förrän två. Så jag kunde sova till nu :) Ska in till stan lite innan och möta upp Alexandra och Malin för en lunch! Det var ett tag sen vi träffades, så det ska bli skönt att prata lite.

 

Ja just det, det där med bilen.. Igår när jag skulle köra och hämta tjejerna la den av. Alltså den la verkligen av när jag körde. Ringde till pappa och bara skrek, var så jävla förbannad. Haha. Fick iaf köra och ställa den i stan, så fick vi ringa Fia som hämtade upp oss. Så nu är det verkligen något fel med den lilla stackaren. Pappa skulle se om han kan få in den på lagning idag, annars får vi ta det på måndag.. Kul! Hur fan ska jag klara mig utan bil?! ;)

Eftersom det började så bra så gick väl inte träningen så bra heller.. Hehe. Hade tappat tålamodet redan innan träningen! Vi fick iaf spela ihop oss lite inför matchen på lördag, det kommer bli intressant.. :) Hoppas ni får en bra dag, vi hörs i em!

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: