2011-03-17
 17:34:22

Harpan,

Förutom att typ lyssna ihjäl mig på den här låten har jag nu precis ätit lite mellis. Träning idag igen, och jag vågar inte ta bilen ut till Lindsdal längre för då skulle den väl dö igen... Så blir hämtad av Fia om en timme.

Jag hatar den här mellantimmen, eller alltså den är ju jäkligt skön men vad fasen ska man göra? Vill inte bli helt förslappad och bara ligga i soffan innan träningen, det får räcka med soffliggande på kvällen efter sen ;) Och disken tog jag ju imorse innan jobbet.. Städa gjorde jag igår. Vad finns det kvar liksom? Såhär försöker jag hitta på något varje dag mellan jobbet och träningen, men det slutar alltid med att jag ligger i soffan ändå. Haha. Bra liv liksom.

Så nu ska lilla förslappade Åsa för 5920958 gången i rad lägga mig i soffan och typ avlida av tristess.

Hej harpan, här kommer jag igen!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: