2011-03-26
 17:02:37

Härlig lördag!

Hej hopp! De blev fin vinst idag! 4-0 blev slutresultatet och då blev de givetvis segerdans och sång! Nu blir det spännande och se vilka som står för motståndet nästa gång.. :)

 

Fy fan, var helt slut när jag kom in i bussen så drog mig undan med lite musik i hörlurarna och satt och kollade ut på det gråa och fina utanför, haha. Det var riktigt skönt iaf, och nu kom jag precis hem! Ska göra mig iordning för en lördagskväll med Malin och Alex, det blir middag på Table 20 och sen blir det nog en liten sväng till någon pub. Det blir lugnt för min del eftersom jag ska jobba imorgon, 07-19.. Men jag ser fram emot en mysig kväll med älskade vänner. Ha de brarå :)

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: