2011-03-18
 18:39:36

Fredagskos!

Det är fredagkväll och då är det ett måste med fredagsmys! Har precis tagit en skön dusch och gjort mig iordning, ska snart dra iväg! För ikväll blir det middag hos Alexandra med mina bästa vänner! Tyvärr är Malin sjuk, det är någon som inte vill att vi ska vara alla fyra och jävlas med oss för det har inte varit allihopa på sjukt länge nu, men så är det väl ibland.. Det blir iaf tacogratäng och Stina bjuder på efterrätt så kan ju inte ha det så mycket bättre tror jag! Blir nog inte jättesent eftersom jag har match imorgon och måste fixa en massa innan samling. Är lite besviken på mig själv att jag inte har städat och gjort allt jag skulle göra här hemma idag, men jag åkte hem till mamma och fikade och sen bestämde vi oss för att åka till farfar och hälsa på lite och se hur det har gått med allt i veckan, så får ta städet och allt imorgon bitti istället ... Kuuuuul!

 

Ha en koslig kväll mina vänner! Puss & kram, blå banan! Som vi säger i familjen Nylander :)



Jag tror på en toppenkväll jag! 


linn

Hejsan, vill du vara med i dagens blogg? Gå isåfall in här http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-fredag.html#comment :D

kram!



PUBLICERAT: 2011-03-18, 19:02:57 | URL: http://linnnrosenkvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: