2011-03-18
 13:34:33

Fredag!

Tjo! Sitter på jobbet och tittar ut.. Det har äntligen slutat snöa.. Vad hände liksom? Det har snöat hela förmiddagen! Så nu är det helt vitt igen.. Hatar det här!

Men lite mer gutt att vi får sluta en timme tidigare idag. Fick ett fint mail av chefen såhär på fredagsem :) Och eftersom jag jobbar 7-15.30 idag så betyder det att jag slutar HALV TRE :D Riktigt fint! Hade det varit fint väder hade det ju varit lite goare dock... :)

Och jag ska hem och diska (haha denna jävla disk) och städa toaletten, orkade inte med det efter min superrush med grejer jag fixade i onsdags, så jag tänkte ta det idag. Tänkte ta en sväng ut till Smedby och bjuda mamma på resten av äppelpajen som står i kylen :) Har lite grejer att lämna till henne nämligen.
Vi hörs senare mina vänner! Ha en fin fredaooog :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: