2011-03-26
 08:52:08

Förlåt!

Hehe, förlåt för sämst uppdatering den här veckan men har varit helt slut när jag har kommit hem om eftermiddagarna och sen har det ju varit träningar och annat så har inte ens orkat sätta på datorn typ..

Nu har jag iaf sovit ut lite.. Ja, jag sov ut ända till åtta, haha, och då vaknade jag klarvaken vid sex, men lyckades somna om.. Har ju gått upp vid fem nu hela veckan så nu har jag vänt dygnet lite. Även fast det är lite jobbigt att inte kunna sova längre har jag hellre en dygnsrytm så är såhär än den jag hade för några veckor sen när jag inte kunde somna på kvällarna..

 

Jaja, det har iaf blivit dags för match idag igen! Vi sticker till Karlskrona om en timme för att spela första omgången i Svenska cupen! Vi har aldrig någonsin gått längre än första omgången (haha) så det vore kul att gå vidare iaf ett steg! Och nu har vi ju varit på gång senaste veckorna, och Karlskrona har tappat några spelare så jag tror nog det ska kunna gå vägen :) Annars har vi haft svårt för dom när vi mött dom.

Jag håller verkligen tummarna för att jag kan vara med och spela överhuvudtaget. Jag klantade ju till mig ordentligt på träningen i torsdags och stukade ju till foten. Det var helt okej precis efter den lilla händelsen men sen gjorde det mer och mer ont, så gick av och satte på tryck och kyla. Men det var nog lite för sent, foten svullnade upp och jag sov riktigt dåligt hela natten till igår, vaknade hela tiden och hade ont som fan. Kunde inte gå igårmorse typ, och varje gång jag försökte så kändes det typ som att jag skulle börja lipa.

Men som min lilla räddare i nöden hade Fia med sig något till jobbet, någon slags plåster man sätter på det onda stället som sen kyler ner och utsöndrar något ämne som gör att det lägger sig. Och visst fan gjorde det det, under dagen igår gick jag från ont som fan till knappt ont alls. Jag kan gå helt normalt nu, det enda som gör ont är när jag försöker vrida foten åt ena hållet. Men det känns ju iaf asbra till skillnad från igårmorse så vi har sagt att jag ska tejpa och försöka. Jag kommer inte klara av att stå bredvid en match nu, särskilt inte nu när det är cupmatch... :) Så nu har jag precis ätit en god frukost, ska packa väskan och betala mina räkningar. Sen är det tagga järnet i bussen!

 

Smålandscupsvinst typ 2007..?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: