2011-03-31
 13:10:13

Färdigt!

Då var det städat och fint här! Öppnade balkongdörren också och vädrade, så nu är det fräsh luft här inne :) Så skönt nu när våren börjar komma! Idag är det dock lite mulet - varken sol eller dåligt väder - för er som inte är bosatta i Kalmar ;)

 

Har precis ätit lite lunch, så nu ska jag sminka mig lite och diska lite innan det är dags att dra till jobbet. Ser fram emot att träffa mina fina kollegor.. :) Hinner ju jobba tsm med dom i några timmar iaf innan det är dags för dom att gå hem och Fredrik och jag sitter kvar själva. Det är alltid tråkigt såklart när alla går hem men skönt samtidigt med lite tystnad och lugn :)

 

Nehe, vi hörs senare mina vänner. Ska visa er en liten gullig video :) Puss

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: