2011-03-01
 20:13:48

Ett litet tips,

Jag är en sån människa som är sjuk ofta, det suger. Jag har alltid haft väldigt lätt för att bli smittad om andra är sjuka, jag är väldigt ofta hängig och liksom sådär påvägtillsjuk. Mycket huvudvärk och problem med magkramper. Men för några månader sen började jag äta den här lilla tabletten varje morgon, och helt seriöst så har jag inte varit sjuk sen dess. Har ju fortfarande varit trött och hängig och sådär ibland, men absolut inte på samma sätt som förut. Har inte haft en förkylning på hela vintern (GALET!) och inte alls samma huvudvärk som innan.. Jag vet att många är likadana som jag, så testa det här :) Det funkar!

 

MittVal KVINNA ger dig mer energi till vardagen. Som ung tjej och kvinna behöver du tillföra kroppen extra mycket av vissa vitaminer. Vårt kosttillskott MittVal KVINNA är speciellt framtaget för dig som är mellan 13 och 55 år. MittVal KVINNA ger dig de flesta vitaminer och mineraler du behöver för att må bra under hela året.

Känner du dig trött och irriterad ibland? Kan du inte prestera så mycket som du skulle kunna göra? Orsaken till symtomen kan givetvis bero på flera saker. För dig som kvinna i fertil ålder beror ofta tröttheten på brist på olika mineraler i kroppen. Framför allt järn. MittVal KVINNA är anpassad efter krav som ställs på din kropp från tonåren och genom hela din fertila ålder.

Järnbrist är vanligt bland kvinnor. Många får inte i sig tillräckligt även om de äter en varierad och allsidig kost. Järnbrist har också negativ inverkan på immunförsvaret, den fysiska prestationsförmågan och inlärningsförmågan. Behovet av järntillskott är särskilt stort i samband med menstruation och graviditet. MittVal KVINNA kompenserar bristen på järn och gör dig starkare varje dag.


Try it out! :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: