2011-03-31
 15:13:45

En liten nyhet,

Jaa, har haft världens klump i magen idag.. Fick nämligen ett erbjudande från Putte på Ocab i måndags om en heltidsanställning där ute, och det innebar ju att jag var tvungen att säga upp mig på Rb. Det är klart att jag var tvungen att tänka lite på det, men samtidigt hade jag inte så mycket val. Jag måste tänka på pengarna i slutänden och då är det helt klart bättre med en heltidsanställning än att vackla på timmar som jag gör nu..

Så det har känts lite tungt i huvet dom senaste dagarna.. Men nu har jag precis pratat med chefen och sagt upp mig här, och har även pratat med två kollegor.. Dom blev såklart glada för min skull men tycker samtidigt det känns tråkigt. Och det är ju precis samma känsla som jag har. Men klumpen i magen är nu borta, och det känns bra. Jag har fortfarande några pass kvar att göra här, och slutar med ett nattpass söndagen den 17 :) Så jag ska njuta av mina älskade kollegor här dom dagarna som är kvar, sen är det Ocab till tusen! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: