2011-03-16
 19:22:16

Duktig,

Jaha, då var man klar då! Och klockan är bara sju! Skönt! :) Åkte och handlade efter jobbet, sen var det bara att dra ihop tvätten och slänga i första omgången och ställa in all mat i kyl/frys/skafferi. Vet ni vad jag gjorde sen? Jo, jag stack ut och städade bilen. Haha. Tömde lite skit (kvitton och annat som samlat sig där på något sätt) och torkade av överallt. Så nu behövs det bara lite dammsugning och en tvätt på utsidan. Tänkte fixa det i helgen!

 

När bilen var ren fick jag världens energi och fortsatte i köket! Tömde hela skafferiet och torkade rent, och städade resten av köket, och dammsög resten av lägenheten... Så nu skiner det - förutom ett litet, litet diskberg efter matlagningen... Haha. Lagade stekta kroppkakor och fixade samtidigt iordning en äppelpaj! Nu är det städat och fint, jag är mätt i magen, det luktar gott av pajen som jag tänkte smaka på till Glee vid åtta, tvätten är ihopvikt och inlagd i garderoberna och jag har massor av tända ljus i hela lägenheten.

 

Gilla lediga onsdagskvällar! (Särskilt när man har energi att göra något nyttigt av dom...)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: