2011-03-13
 18:22:59

Det går fort,

Godmorgon, godmiddag, godkväll. Har varit ute i Smedby hela dagen idag. Det var en händelserik kväll igår.. Skulle ju ha jobbat men när jag kom in i omklädningsrummet efter matchen började jag få tillbaka mina kramper i magen som jag har haft ett tag, och inte fan blev det bättre. När jag kom hem tänkte jag att det blir säkert bra bara jag får i mig lite mat, men inte fan blev det bättre. Låg istället med kramper i magen i fosterställning i typ två timmar innan jag fick inse att det inte skulle gå och jobba. Ringde och sjukanmälde mig och somnade till slut en stund.

 

Vid tio ringer pappa och säger: Det har hänt lite grejer här.. Har du hört? Hur fasen skulle jag ha hört det när ingen har ringt..? Jo, då hade farfar och Anna suttit ute i huset och ätit middag i vardagsrummet, när hunden hade börjat skälla som fasen. Och en sekund senare står det stora lågor i hela köket. Farfar (envis norrlänning) stannar kvar i köket och släcker branden själv, innan brandkåren, polis och ambulanser är på plats. Sjukt galet. Dom fick åka till sjukhuset och ta massa tester men dom mår bra. Dom fick sova ute i Smedby inatt hos mamma och pappa, och idag var mamma och jag där och tog massa kort för att skicka in till försäkringsbolaget. Nu är det Ocabs jobb att göra det fint i huset igen, och på tisdag ska jag jobba så då kanske man får åka ut och hänga lite med farfar.

 

Vissa dagar inser man hur mycket familjen betyder och hur fort det kan gå ♥

 

 

 

Världens finaste farfar ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: