2011-03-31
 21:28:43

Det blir en liten resa,

Wiiiie! Nu blev jag asglad! Turerna har ju varit många om helgen, först skulle jag åka till Linköping och hälsa på Johan och Jolin, men då kunde jag ju inte byta bort mitt pass på Citygross på lördag med fotbollen, så då fick dom komma hit istället.. Men självklart så fick jag passet bytt idag, så då bestämde jag mig för att ta en helhelg i stugan med familjen. Men nu frågade Jolin om jag ville med till Linköping på lördag iaf, så nu sticker vi dit på dagen på lördag och sen åker jag hem med Fia (Waller) och familj på söndag som ska dit över helgen. Det kan ju inte bli mer perfekt!! :)

Så det blir utgång i Linköping på lördag och det ska bli skitkul!!
Äntligen får jag se deras hus som jag på något sätt helt har missat under det här året... Kan orsaken vara en sak kallad fotboll?
Kanskeeeeee :)



Jag och bror i Thailand - 09 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: